Management trainee hospitality in het stadsziekenhuis van Amsterdam!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Management trainee hospitality
  • Wanneer
    Juni 2024 17 - 52 weken 32 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 3 MBO niveau 4 HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor WO-Master
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage Meewerkstage
  • Salaris
    € 400 per maand
Taakomschrijving

Ben jij op zoek naar een leuke, breed georiënteerde Hospitality/belevingsstage in de zorg?

Dat komt goed uit, want wij zijn op zoek naar een stagiair(e)! Als stagiair(e) kom je te werken onder de afdeling services van het OLVG ziekenhuis in Amsterdam (ondersteunende diensten met ca. 600 medewerkers) onder begeleiding van dit bedrijf. De voornaamste taak is het verbeteren van de patiëntbeleving en de bezoekerstevredenheid in het ziekenhuis. Daarnaast is er veel ruimte om projecten op te pakken die jou interesseren, zoals marketing of juridische zaken binnen dit bedrijf. Dat is dus een brede stage met veel mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen binnen je eigen interessegebieden! Je werkt dus mee in ons team en krijgt daarnaast een dag in de week om aan je afstudeeropdracht/scriptie te werken. Je kan je scriptie natuurlijk ook voor ons of het OLVG schrijven. Onze SiR logic (service integrated relationship) is een wetenschappelijk onderbouwde methode waarmee wij veranderingen en verbeteringen implementeren voor de eindgebruikers. We zoeken het hele jaar door stagiaires, dus ook als je later dan november pas kan beginnen, neem contact met ons op!

Werkzaamheden

  • Opstellen van Patiënt/Guest Journeys
  • Bijwonen van verschillende bijeenkomsten op verschillende niveaus in de organisatie, zoals dagstarts, briefings en meetings.
  • Betrekken van verschillende en relevante stakeholders.
  • Vaststellen van beoogde Hospitality-criteria en deze conceptmatig implementeren.
  • Betrekken van de medewerkers en helpen hun Hospitality-competenties ontwikkelen.
  • Meten en verbeteren van Patiënt- en Bezoekerstevredenheid.

Gewenste profiel

  • HBO student
  • Vloeiend Nederlands
  • Je hebt bij voorkeur werk- en studie-ervaring in de Hospitality-industrie
  • Je hebt uitstekende communicatievaardigheden
  • Je bent resultaatgericht, initiatiefrijk, en een echte teamspeler
  • Proactief en toont initiatief; persoonlijk leiderschap is belangrijk. Je stage zal deels gaan om projectmanagement dus het is belangrijk dat je zelfstandig uitdagingen wil oppakken en op mensen af kan stappen
  • Flexibel en veerkrachtig. Het ziekenhuis is een afwisselende omgeving waardoor je soms last minute je plannen moet omgooien, dus hier moet je goed mee om kunnen gaan
  • Klantgericht en gastvrij
  • Behulpzaam
  • Affiniteit met de zorg

Wat bieden wij

  • Goede ondersteuning, begeleiding en persoonlijke aandacht vanuit dit bedrijf om jezelf optimaal te kunnen ontwikkelen in je rol;
  • Een leuke en flexibele stage waarin geen dag hetzelfde is. Een stage in de zorg geeft veel voldoening omdat je verschil maakt voor mensen op de momenten die ertoe doen. Je krijgt te maken met veel verschillende perspectieven, wensen en behoeften, waardoor het ook veel uitdaging geeft;
  • Brede mogelijkheden op het gebied van persoonlijke ontwikkeling;
  • Een leuk en enthousiast team om mee samen te werken. Dit bedrijf heeft een laagdrempelige en aangename sfeer waarin je makkelijk iedereen kan aanspreken of om hulp vragen;
  • De mogelijkheid om ook soms thuis te kunnen flexwerken;
  • Een stagevergoeding van 400 euro per maand.

Ben je enthousiast geworden? Voor verdere informatie over de functie kun je contact opnemen met Bastiaan Stoker per mail. Stuur je CV en motivatiebrief naar bastiaan@sirgoodwill.org. Ben je benieuwd naar de SiR Goodwill Methode? Neem dan een kijkje op onze website: www.sirgoodwill.com.

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

SiR Goodwill b.v.

SiR Goodwill b.v.

Wij onderscheiden ons door onze ervaring als Hospitality professionals. Hiermee leiden wij patiënten en andere eindgebruikers op een praktische en wetenschappelijk onderbouwde methodiek naar een 9+ ervaring. Middels Gastvrijheid, Beleving en een duurzame Relatie met alle stakeholders begeleiden wij organisaties tot onderscheidende spelers met gezonde financiële resultaten. De eindgebruiker (patiënt, bezoeker of medewerker) van een product, service of dienst, staat bij ons altijd centraal. Alles wordt door ons ingericht om zoveel mogelijk waarde te creëren voor de eindgebruiker van een service en/of product. Door middel van kort cyclische verbeteracties en belevingsmetingen bouwen wij continu aan het gastvrijheids-DNA van medewerkers en de beleving van eindgebruikers. Organisaties worden duurzaam in een positieve verbeterslag gebracht waarin medewerkers worden begeleid in het betrekken van en focussen op de eindgebruikers. Continu verbeteren zit in ons bloed: wij houden dan ook altijd de Plan – Do – Check - Act cyclus aan. SiR Intel, het Amerikaanse bedrijf dat de basis vormt voor de werkwijze van SiR Goodwill, heeft een wetenschappelijk onderbouwde benadering geïntroduceerd. De basis wordt gevormd door co-creatie in relatie met klanttevredenheid en loyaliteit.