Stageplaza.nl helpt 100.000ste student aan stage

Persberichten geplaatst door Rogier Kind, 5 December 2008 00:40, vertoningen: 1834

Sinds 1998 bemiddelt Stageplaza.nl tussen student en werkgever op het gebied van stages en afstudeeropdrachten. Stageplaza.nl is door de jaren heen uitgegroeid tot marktleider op het gebied van online stagebemiddeling. Vandaag bereikt Stageplaza.nl een mijlpaal met het bemiddelen van de 100.000ste student.

Meer dan stagebemiddeling alleen

Naast het bemiddelen tussen student en werkgever, werkt Stageplaza.nl ook hard aan de toekomst van stages en stagiairs. Jaarlijks wordt het Nationaal Stage Onderzoek uitgevoerd, waar nauwkeurig wordt gekeken wat er speelt binnen de stagebranche. Waar loopt men tegen aan? Waar is ruimte voor verbetering? Stageplaza maakt problemen bespreekbaar en werkt samen met anderen aan oplossingen voor de toekomst.

De grootste stagebank van Nederland

Er zijn bij Stageplaza.nl 50 professionals in dienst. Het bedrijf is gevestigd op een toplocatie in Amsterdam met uitzicht op het IJ. Gijs Bodenstaff, oprichter en commercieel directeur: "Tien jaar geleden begon ik op mijn zolderkamer met een handje vol vacatures. Sinds die tijd heb ik een netwerk opgebouwd met ruim 14.000 bedrijven in heel Nederland. Ik ben erg trots op hetgeen we nu bereikt hebben."