Veelgestelde vragen

Inhoudsopgave
Account

Je account bij Stageplaza wordt na 4 weken inactiviteit of 2 weken inactiviteit na de aanvang van de opgegeven startdatum van de stage, automatisch gedeactiveerd. Als je je account eerder wilt deactiveren, dan kun je dit zelf doen via je dashboardomgeving:

  1. Log in op je account bij Stageplaza.
  2. Ga naar Instellingen.
  3. Klik op de link bij Account Status.
  4. Vul en formulier in en selecteer de optie om je account te deactiveren.

Als je je account weer wilt activeren, kun je weer inloggen op Stageplaza. Je krijgt dan de optie om je account weer op actief te zetten

Als je je account permanent wilt verwijderen, dan kun je dit doen nadat je je account hebt gedeactiveerd:

  1. Log in op je account bij Stageplaza.
  2. Ga naar Instellingen.
  3. Klik op de link bij Account Status.
  4. Selecteer de optie om je account te deactiveren.
  5. Log na het deactiveren opnieuw in om het account permanent te verwijderen.

Houd er rekening mee dat er een 'grace period' van 7 dagen is na het verwijderen van je account. Gedurende deze periode kun je je account opnieuw activeren als je van gedachten verandert. Na deze periode wordt je account permanent verwijderd en kun je niet meer inloggen op Stageplaza en worden al je gegevens verwijderd.

Solliciteren & Uitnodigingen

Werkgevers ontvangen een notificatie via het platform en per e-mail wanneer er een sollicitatie binnenkomt. Het kan voorkomen dat een werkgever niet snel reageert of de vacature al heeft voorzien en de sollicitatie negeert. We adviseren daarom om enkele dagen te wachten. Als je na enkele dagen nog geen reactie hebt ontvangen, dan kun je ervoor kiezen om de sollicitatie in te trekken en na 24 uur opnieuw te plaatsen. Als je na een week nog steeds geen reactie hebt ontvangen en je graag bij deze vacature stage wilt lopen, dan kun je het beste direct contact opnemen met het bedrijf en vragen of de vacature nog beschikbaar is.