TOP Stage: Meewerkstage planning per september 2024 bij dit bedrijf (+ glijbaan van de zaak)

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Meewerkstage Planning
  • Wanneer
    Ingetrokken 18 - 31 weken 32 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 4 HBO-Bachelor
  • Stagesoorten
    Meewerkstage
  • Salaris
    Bespreekbaar
Taakomschrijving

Hoe valt een A-merk op in een wereld vol concurrentiekracht? Hoe zorgen supermarkten ervoor dat klanten daar graag boodschappen blijven doen?

Wil je het hart van de shopper winnen, dan zal je hem moeten blijven verrassen in de winkel. Juist in de foodbranche draait alles om emoties, associaties en herinneringen. Daarom bedenkt, ontwikkelt en verzorgt dit bedrijf activaties op de winkelvloer waarin beleving centraal staat. De merkbelofte van onze opdrachtgevers zetten wij om in een zintuiglijke merkbeleving. We maken shoppen weer fun.

Dát is waar dit bedrijf Brand & Shopper Activation iedere dag vol passie aan werkt!

dit bedrijf bedenkt, ontwikkelt en voert activaties uit in de supermarkt. In dat hele traject werken verschillende afdelingen nauw samen: o.a. sales, projectmanagement, planning, logistiek en ook evaluatie. Jij krijgt de kans om op al die afdelingen te werken en te leren wat er zoal komt kijken bij een brand en shopper activatie. Zo zal je verschillende kanten van field marketing leren kennen en je veelzijdig ontwikkelen. Je collega’s zien je dan ook als volwaardige collega.

Werkzaamheden

  • Aannemen van de telefoon
  • Plannen van merkambassadeurs voor verschillende activaties
  • Adhoc oplossen van problemen.
  • Aanspreekpunt voor merkambassadeurs en winkels
  • Het invoeren van activaties, d.w.z. locaties, tijden en merkambassadeurs
  • Ondersteuning afdeling evaluatie
  • Werken aan eigen onderzoek

Gewenste profiel

  • Sociaal, flexibel, leergierig en zelfstandig;
  • Een aanpakker die goed met deadlines kan omgaan
  • Een initiatiefvolle, representatieve stagiair(e), die het leuk vindt om in teamverband te scoren en projecten tot een goed einde te leiden.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Een goede beheersing van de Engelse taal (in woord en geschrift) is een pré
  • Kennis van MS Office (Excel en Powerpoint)
  • Fulltime beschikbaar voor 4 – 7 maanden

Wat bieden wij

  • Een goede stagevergoeding;
  • Een goede begeleiding op de werkvloer en ruimte voor persoonlijke groei;
  • Toffe vrijdagmiddagborrels. Iedere week? Ja, iedere week;
  • Dagelijkse lunchtafel vol verse, gezonde of gewoon lekkere producten;
  • Een Activation Lab met glijbaan, candyshop en kookstudio.

Bedrijfspresentatie

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Young Perfect BV

Young Perfect BV

Young Perfect is al 25 jaar hét instore activatiebureau voor A-merken binnen de retail. Ons doel? Beleving brengen in de supermarkt. Samen met onze klanten bedenken, ontwikkelen en voeren we bijzondere merkactivaties uit. Shoppers verrassen en de zintuigen prikkelen, is het doel. Een hogere omzet een logisch gevolg.

Young Perfect heeft 45 medewerkers in Breda, ruim 600 merkambassadeurs in het land en een internationale klantenkring met de mooiste A-merken en retailers. Zo werken we onder andere voor Albert Heijn, Hoogvliet, Plus Supermarkten, FrieslandCampina, Unilever, HAK en DeOleo.