Stagiair Content Creator bij dit bedrijf in Den Haag

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Content Creator
  • Wanneer
    Ingetrokken 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    HBO-Bachelor HBO-Master
  • Stagesoorten
    Meewerkstage
  • Salaris
    € 250 - € 300 per maand
Taakomschrijving

Een toffe stage bij hét leukste online media bureau van Den Haag. Bij dit bedrijf is er een breed scala aan klanten. De ene dag ben je bezig met content maken voor een opslag ruimte, tot een winkelgebied, naar bedrijven complexen en ga zo maar door. Zo zal geen één dag hetzelfde zijn. Alle content is voor social media; Instagram, Facebook, LinkedIn en TikTok. Een voorliefde voor social media kan je perfect kwijt in deze stage.

Werkzaamheden

Je hebt de volgende werkzaamheden:

  • Ondersteunen bij alle klanten op alle voorkomende werkzaamheden, zoals het uitwerken van communicatiestrategieën.
  • Content bedenken, zoals teksten en beeld. Beeld bewerken, video’s editen, op pad gaan voor interviews, fotografie en video. 
  • Werken met verschillende social media kanalen.

Gewenste profiel

  • Creatief en assertief
  • Je moet kunnen werken met Canva 
  • Affiniteit hebben met fotografie en videografie
  • Houden van Social Media
  • Een scherpe pen

Wat bieden wij

  • Elke dag creatief bezig zijn. 
  • Leren over verschillende tone of voices.
  • Leren over social media.
  • Verantwooordelijk en zelfstandig
  • direct klantcontact
  • gedeeltelijk hybride werken is mogelijk

Lijkt het jou wat om stage te lopen bij COOS!? Solliciteer nu!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

COOS! Online media

COOS! Online media

Social media is hét communicatiemiddel om je doelgroep te bereiken. Daar zijn we het allemaal wel over eens. Maar om social media te laten werken is er een plan nodig, een strategie. En om dat plan te laten werken, heb je sterke content nodig. Content die interessant en relevant voor je doelgroep is, afwisselend, soms grappig, soms informatief.

COOS! helpt daarbij, soms met alleen een plan, meestal ook met de uitvoering. We denken in posts en blogs, in video en links. En om ervoor te zorgen dat je daadwerkelijk interactie krijgt met de doelgroep, zijn we ook nog eens slim met de inzet van je online marketingbudget.