Stage Category Development dit bedrijf, Member of Lotus Bakeries

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Stage Category Development
  • Wanneer
    September 2024 18 - 28 weken 28 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor WO-Master
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage Meewerkstage
  • Salaris
    Zie salaris opmerking
    Uiteraard krijg je een goede stage- en reiskostenvergoeding, afhankelijk van opleiding en wel/niet afgestudeerd.
Taakomschrijving

Deze smaken hebben wij te bieden:

Per september 2024 zijn wij op zoek naar een stagiair(e) om de afdeling Category Development voor een periode van tenminste zes maanden te ondersteunen. De afdeling Category Development heeft als doel het koopgedrag op de winkelvloer positief te beïnvloeden. Dit doen wij door zowel intern als extern advies te geven, gebaseerd op shopper insights verkregen uit verschillende databronnen en onderzoeken. Gezien ons brede portfolio aan merken, krijg je de kans om over meerdere categorieën waarin wij actief zijn te leren.

Werkzaamheden

Je ondersteunt een team van vier Category Developers, door:

  • Het onderhouden van schappenplannen en mee te werken aan schapadviezen voor verschillende retailers.
  • In samenwerking met onze dataleveranciers rapportages klaar te zetten en productdatabases up-to-date te houden met het assortiment verkrijgbaar in de markt.
  • Zelfstandig vraagstukken op te pakken en conclusies & aanbevelingen van (markt)analyses/onderzoeken pro-actief te delen met de rest van de organisatie.
  • Gedurende de stage leer je werken met verschillende programma’s zoals Circana Unify en Spacemen, welke veelal worden gebruikt in de FMCG sector.

Gewenste profiel

  • Je bent bezig met (het afronden van) je HBO/WO-opleiding, bij voorkeur een (vervolg)richting van de bachelor of pre-master Bedrijfskunde/ Bedrijfseconomie.
  • Je bent cijfermatig onderlegd en hebt een bovengemiddelde interesse in data & analyse.
  • Je accuraat, energiek en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je hebt een goede basiskennis van Excel.
  • Vloeiend in Nederlands en Engels.
  • Het is mogelijk om één dag in de week te besteden aan het zelfstandig uitwerken van een afstudeer-/stageopdracht, de overige dagen zal je meewerken binnen het Category Development team.

Je bent beschikbaar t/m februari 2025, mocht je iets eerder kunnen beginnen dan september 2024 is dat een pré.

Wat bieden wij

Wat voor ons gesneden koek is.

Wij zijn een jonge, platte organisatie met een nuchtere, informele, open en no-nonsense mentaliteit. Waar lef en ondernemerschap gestimuleerd wordt. Het bedrijf hecht veel waarde aan de ontwikkeling en groei van hun medewerkers en zoekt ambitieuze en betrokken medewerkers. Er heerst een familiaire sfeer waar aandacht is voor gezondheid en vitaliteit. Regelmatig bieden wij hard-werkende stagiaires de mogelijkheid om door te stromen naar een startersfunctie. Uiteraard krijg je een goede stage- en reiskostenvergoeding. Onze flexible work policy maakt het tot slot mogelijk om werken vanuit kantoor en huis te combineren.

Word jij razend enthousiast van deze vacature en ben je op zoek naar een unieke stageplek, die jou de mogelijkheid biedt om op een commerciële afdeling in een dynamische A-merk organisatie ervaring op te doen? Solliciteer dan door je brief en CV te sturen naar francis.vugts@peijnenburg.nl. Ps. Óók voor februari 2025 zoeken we een stagiaire, dus kijk jij al verder vooruit én ben je enthousiast? Schrijf ons!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Koninklijke Peijnenburg B.V.

Koninklijke Peijnenburg B.V.

Koninklijke Peijnenburg, onderdeel van Lotus Bakeries N.V. is een succesvolle levensmiddelenfabrikant met een brede variateit aan kwalitatief hoogstaande tussendoortjes. Het bedrijf heeft drie strategische pilaren: het internationale Lotus portfolio met Biscoff, een merk met een groeiend assortiment aan koekjes, spreads, ijs en chocolade. De tweede pilaar bestaat uit de ‘Local Heroes’: merken als Peijnenburg, Snelle Jelle, Wieger Ketellapper, Echte Enkhuizer, die een rijke historie hebben en innoveren om ook in de toekomst relevant te blijven. De derde pilaar omvat het portfolio aan ‘Natural Foods’, met merken als Trek, Nãkd en BEAR. Hiermee wordt ingespeeld op de huidige trends in gezonde voeding.