Influencer marketing stage beschikbaar bij Wavemaker in Amsterdam!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Influencer marketeer
  • Wanneer
    September 2024 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage Meewerkstage
  • Salaris
    € 450 per maand
    bij full-time stage)
Taakomschrijving

lease note: this internship is only available for students with a mastery of the Dutch language!

Online influencers (content creators met een groot bereik op social media) staan dicht bij de consument. Het zijn personen die inspireren en waarmee je je kunt identificeren.

Door het inzetten van de juiste influencers voor een campagne kun je een heel specifieke doelgroep op authentieke wijze bereiken. Bij Wavemaker doen we dit door samen met influencers unieke content te creëren. Geen content waar je zomaar overheen scrollt of weg klikt. Nee, content die je als consument graag wilt zien. Content die opvalt en je bij blijft.

De organisatie

WAVEMAKER is een Media- & Creative Content Agency in Amsterdam. Wij verzorgen het gehele media- en/of content-traject voor grote toonaangevende bedrijven en mooie merken. Van strategie tot concept, digitale creatie tot influencer marketing. Zowel off- als online. Dat doen wij o.a. voor ACTION, MILKA, BIODERMAL, OPTIMEL, ANWB, FLEURIL en PERONI. En in ons Influencer Marketing team is er een plek vrij voor een stagiair Influencer Marketing!

Werkzaamheden

Als stagiair Influencer Marketing speel je samen met de Influencer Marketing managers een belangrijke rol in de creatie en de uitvoering van de influencer campagnes van A-Z. Dit houdt in dat je nauw betrokken bent bij projecten, creatieve brainstorms, producties, evenementen en het evalueren en analyseren van resultaten. Binnen het team krijg jij een unieke kans om volledig onderdeel te worden van ons team en de vrijheid te krijgen om jezelf te ontwikkelen.

Gewenste profiel

  • Enthousiast, leergierig en organisatorisch sterk met oog voor detail;
  • Sterk in het werken in teams en individueel;
  • Communicatief vaardig;
  • Je vindt creatieve processen leuk en bent niet bang jouw bijdrage te leveren;
  • Je hebt interesse in de markt en bent geen onbekende op kanalen als Instagram, TikTok, Twitch en YouTube;
  • Je hebt basiskennis van online influencers (Jade Anna, Joey Jaq, Bankzitters, Duncan Tromp zijn voor jou geen onbekenden);
  • Je volgt een HBO/WO opleiding communicatie, marketing, media of een vergelijkbare richting;
  • 5 dagen beschikbaar om stage te lopen;
  • Ervaring met Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Outlook) of Google Drive (Docs) is een pre;
  • Beheerst de Engels taal.

Wat bieden wij

  • Een uitdagende stageplek voor minimaal 5 maanden per september 2024;
  • Persoonlijke begeleiding en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen
  • Fantastische merken om voor te werken (TAFT, GLISS, MENTOS);
  • Werken in een informele sfeer met bijna 100 leuke collega's in Amsterdam;
  • Werken in een internationale organisatie met collega's van verschillende disciplines;
  • Goede stagevergoeding (€450 euro bruto bij full-time stage).

Interesse?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. Klik op de button 'apply' onderaan deze vacature en stuur ons je cv en je persoonlijke motivatie. Ben jij degene die ons versterkt in het realiseren van onze ambities? Dan maken we graag kennis met je: we bellen je voor een eerste kennismaking en/of nodigen je uit op ons hoofdkantoor in Amsterdam.

CONTACT:
Eline Michiels
HR & Recruitment Specialist
+[316 433 974 33](tel:316 433 974 33)
eline.michiels@groupm.com

Let op: voor al onze stages geldt dat je gedurende jouw gehele stageperiode ingeschreven moet staan bij een opleidingsinstituut.

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

GroupM

GroupM

GroupM

We are shaping the next era of media. Every day.


GroupM is the world’s leading media investment company responsible for more than $50B in annual media investment through agencies Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence and m/SIX, as well as the outcomes-driven programmatic audience company, Xaxis. GroupM’s portfolio includes Data & Technology, Investment and Services, all united in vision to shape the next era of media where advertising works better for people. By leveraging all the benefits of scale, the company innovates, differentiates and generates sustained value for our clients wherever they do business.

About GroupM:

Shaping the next era of media: https://youtu.be/SDPDh1Idr94