Experience Marketing & Activation Stage – NL start september 2024
-
Ingetrokken 20 - 26 weken 32 - 40 uur per week
-
HBO-Bachelor
-
Afstudeerstage Meewerkstage
-
Bespreekbaar
Dit bedrijf groeit! Om ervoor te zorgen dat we kunnen blijven groeien zijn we op zoek naar een Experience Marketing & Activation stagiair vanaf september 2024.
Iets voor jou? Lees dan gauw verder.
Je maakt onderdeel uit van het marketing & distillery team in onze Brand Home in Amsterdam en zal een belangrijke rol spelen in het verbeteren van onze “Brand Experiences”; de workshops, merkactivaties en evenementen die in onze 300m2 craft distilleerderij en op locatie verzorgen.
Werkzaamheden
Wat kan je leren tijdens je stage?
- Ontwikkelen en uitvoeren van strategie om bezoekersaantal te verhogen; Sales/commerciële verantwoordelijkheid;
- Management van een team parttimers & trainers;
- Onze distilleerderij als experience marketingtool naar een hoger niveau tillen; Plan opstellen om elke bezoeker fan van het merk te maken;
- Helpen het merk (visueel) tot leven te laten komen in de distilleerderij; Ondersteunen van merkactivaties tijdens beurzen/evenementen/workshops;
Daarnaast draai jij ook mee met de voorbereiding van fotoshoots, promotiematerialen/flessen naar een bar of retailer brengen, workshop boekingen managen, de telefoon beantwoorden, en af en toe eens een Espresso Rum-Tini shaken op de vrijmibo.
Gewenste profiel
- Je volgt een bacheloropleiding in de richting van communicatie, marketing, business, leisure of hospitality.
- Je hebt een passie voor horeca en gastvrijheid.
- Je hebt een commerciële mindset en kan omgaan met targets en budgetten.
- Je brengt een oog voor detail en uitstekende communicatieve vaardigheden mee, zowel in het Nederlands als in het Engels
- Je bent ervaren met Microsoft office (powerpoint, excel, word) en kan eventueel ook met Canva, InDesign en/of Photoshop overweg
- Je bent ambitieus en leergierig en bovendien een creatief brein dat denkt in oplossingen
Wat bieden wij
Wat kan je verwachten van ons?
Ontwikkelingstraject door mee te kijken op verschillende afdelingen, zelfstandige uitvoering van projecten en regelmatig teamoverleg
Je krijgt echte verantwoordelijkheid en speelt een belangrijke rol in het marketingteam. Je werkt samen in een jong en energiek team, zonder corporate BS. We leren je alle ins en outs over de wereld van sterke drank en cocktails Flexibiliteit met uren en in overleg de mogelijkheid om thuis te werken
Bedrijfsprofiel
-
Food & Beverages
-
Klein (10-49)
-
Amsterdam, Nederland