Stage MBO 4 - onsite IT Support Engineer

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
IT Support Engineer
  • Wanneer
    Ingetrokken 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 4
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage
  • Salaris
    Bespreekbaar
    Stage en onkostenvergoedingen zijn nader te bespreken
Taakomschrijving

Heb je een passie voor IT en ben je op zoek naar een dynamische en interessante carrièrestart? Dan ben jij misschien wel de toekomstige on-site IT Support Engineer die we zoeken! Als lid van ons wereldwijde IT-team bied je eersteklas service en technische ondersteuning aan alle medewerkers van dit bedrijf in verschillende tijdzones, met een focus op Europa. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van alle werkplekken, het waarborgen van optimale werkomstandigheden en het oplossen van incidenten, problemen en verzoeken in samenwerking met het wereldwijde IT-team en onze externe IT-partners. Daarnaast help je bij het onboarden van nieuwe collega's en zorg je ervoor dat zij overal naadloos kunnen werken.

Werkzaamheden

·        Eindgebruikers helpen en begeleiden bij het gebruik van standaard kantoortoepassingen.

·        IT-problemen met hardware, software en andere IT-services oplossen en oplossen in samenwerking met medewerkers.

·        Omgaan met de technische aspecten van het on- en offboarden van medewerkers.

·        Installeer en implementeer hardware met behulp van Intune- en Autopilot-.

·        Bewaak en beheer hardware garanties, vervangingen en reparaties.

·        Onderhouden en updaten van handleidingen en documentatie voor IT-processen.

·        Nauw samenwerken met onze interne IT-teams en externe IT-partners om dagelijks een vlotte en efficiënte IT-ondersteuning te garanderen.

Gewenste profiel

·        Het bieden IT-ondersteuning op kantoor en bekend zijn met IT-ondersteuningsprocessen en -tools.

·        Operationeel beheer en ondersteuning van standaard kantoor hardware en -applicaties, bijvoorbeeld:

o   Installatie en beheer van Windows 10/11 en MacBook.

o   Smartphones en tablets zoals iPhones, iPads, Android-telefoons.

o   Microsoft 365 (tenant) portal zoals Entra ID/Azure AD, Exchange, Intune Manager

o   Office 365 toepassingen: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneDrive, SharePoint

o   Microsoft Teams en andere tools en ruimtes voor videoconferenties.

o   Basiskennis van kantoornetwerk (Wi-Fi) en printen.

·        Vloeiend in de Nederlandse taal en bekwaam en comfortabel in het Engels.

·        Uitstekende klantenservice vaardigheden, energiek, positief en vindt het leuk om mensen te helpen.

·        Vermogen om zelfstandig te werken en je eigen werk en taken te organiseren en te structureren.

·        Het leuk vinden om nieuwe dingen te leren en up-to-date te blijven en jezelf te ontwikkelen in (vooral) Microsoft Cloud producten.

Wat bieden wij

Mogelijkheid, aansluitend op de stage, om te werken in een snelgroeiende en innovatieve internationale bedrijf met diverse doorgroei mogelijkheden!

Afwisselde en uitdagende functie met de kans je te ontwikkelen en te werken met de laatste (Microsoft) cloud omgevingen.

Jong en dynamisch team en met interessante colleaga's die ook van gezelligheid en een feestje op zijn tijd houden. Optioneel kun je deelnemen aan de diverse activiteiten en sporten rondom Amsterdam

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Bedrijfsprofiel

  • Micro (1-9)
  • Baar, Nederland