| Boutique hotel dit bedrijf en restaurant het Kook Atelier Texel

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Stage Hotel Management & Events op Texel
  • Wanneer
    Februari 2025 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 3 MBO niveau 4
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage Meewerkstage
  • Salaris
    Bespreekbaar
Taakomschrijving

Welkom dit bedrijf..... Een plek waar ambitie & natuur samenkomen. Waar je je kunt ontwikkelen en samen met collega's de dag met een glimlach tegemoet gaat. Een werkplek waar we hard werken én begrijpen dat er meer is dan alleen maar werk. 

We zijn op zoek naar meerdere stageprofielen, maar bovendien naar persoonlijkheden die goed bij ons passen. Heb je dus vragen, of kan je je niet helemaal in de taakomschrijving vinden, maar krijg je wel een goed gevoel bij ons concept? Neem dan vooral contact op!

Werkzaamheden

1. Gastvrijheid en klantcontact:

  • Gasten verwelkomen, inchecken en informeren over de faciliteiten en diensten van het hotel.
  • Vragen van klanten beantwoorden via telefoon, e-mail of persoonlijk contact.
  • Ondersteunen bij het oplossen van klachten of speciale verzoeken van gasten.

2. Marketing en promotie:

  • Meewerken aan het opzetten van marketingcampagnes (zowel online als offline).
  • Social media beheren en content creëren om het hotel en evenementen te promoten.
  • Nieuwsbrieven opstellen en e-mailmarketing verzorgen.
  • Onderzoek doen naar markttrends, concurrentie en nieuwe verkoopstrategieën ontwikkelen.

3. Evenementorganisatie:

  • Assisteren bij de planning, organisatie en coördinatie van evenementen.
  • Contact onderhouden met leveranciers, klanten en externe partners voor evenementen.
  • Helpen bij de logistiek, draaiboeken en het soepel laten verlopen van evenementen.

4. Verkoop en klantrelaties:

  • Actief bijdragen aan verkoopstrategieën, bijvoorbeeld door nieuwe leads op te volgen.
  • Klantgegevens beheren en analyseren voor verkoopdoeleinden.
  • Het hotel vertegenwoordigen op evenementen en beurzen.

5. Operationeel management:

  • Meewerken in verschillende afdelingen zoals receptie, housekeeping en restaurant.
  • Dagelijkse operationele activiteiten coördineren en zorgen dat service standaarden worden nageleefd.
  • Bijdragen aan het opstellen van roosters en het coördineren van medewerkers.

6. Financiën en administratie:

  • Ondersteunen bij boekingen, reserveringen en facturering.
  • Voorraadbeheer en inkoopprocessen ondersteunen.
  • Assisteren bij financiële rapportages en kostenbeheer.

7. Analyseren en rapporteren:

  • Resultaten van marketingcampagnes en evenementen analyseren.
  • Feedback van gasten verzamelen en rapporten opstellen met aanbevelingen ter verbetering.

Gewenste profiel

We gaan er niet omheen draaien. Natuurlijk is het ook bij ons soms hard werken. Maar we doen dit wel écht met elkaar. Het is voor ons daarom belangrijker dat je de juiste mindset hebt, dan het juiste papiertje.

Dan over wie jij bent. Je hebt een open kijk op de wereld, hebt een hands on mentaliteit. Je bent bewust, flexibel, diervriendelijk, verantwoordelijk en creatief. Daarnaast ben je bereid om volgens de Green Key normen ++ te werken en zie je je werk altijd als een teamprestatie.

Je denkt in mogelijkheden en vindt jouw leven naast je werk net zo belangrijk als het leven op je werk. Door samen die juiste balans te vinden, staan we iedere dag fris & fruitig te trappelen om het met elkaar nét weer even anders en bewuster te doen.

Wat bieden wij

Dit bedrijf is een werkplek waar we inzien dat er meer is dan alleen maar werk. Het idee 'work hard, play hard'  dragen we echt uit. Daarom wat leuke extra’s op een rij die het werken dit bedrijf zo bijzonder maken:

  • Alle werkdagen en uren zijn bespreekbaar, we streven naar een gezonde werk & privé balans.
  • Beloning is altijd naar kennis en kunde, en is niet alleen maar een regeltje uit de CAO 
  • Er is (gedeelde) woonruimte beschikbaar en bij een fulltime jaarbetrekking is een privé appartement een mogelijkheid. 
  • Heb je een groen hart? Carpoolen of fietsen wordt bij ons beloond. Persoonlijke ontwikkeling moedigen we aan. Van een coachingsessie tot een opleiding, alles is bespreekbaar en wordt (gedeeltelijk) door ons betaald.
  • Wil je een allround functie? Dat kan! Veel van jouw toekomstige collega's combineren bijvoorbeeld de receptie met de bediening en de tuin. Ook dat kan bij ons dit bedrijf. 
  • Je ontvangt een leuke korting voor jezelf en al je familie & vrienden die bij ons in het hotel of restaurant komen genieten.
Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Bedrijfsprofiel

  • Micro (1-9)
  • Oosterend, Nederland