Stagiair Customer Service, Sales & Marketing gezocht bij dit bedrijf!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Stagiair online marketing, sales & customer service
  • Wanneer
    November 2024 9 - 30 weken 24 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 4 HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage Meewerkstage
  • Salaris
    € 250 per maand
Taakomschrijving

Ben jij op zoek naar een uitdagende stage?

En wil je niet alleen maar koffie halen en data overzetten van spreadsheets? Dan is dit je kans!

dit bedrijf is het afgelopen jaar uitgeroepen tot hét snelst groeiende e-commerce bedrijf van NL. (Door Ernst & Young en Thuiswinkel). Je komt te werken in een team met ervaren ondernemers, marketeers en sales professionals. Daarnaast krijg je van ons de vrijheid om je eigen projecten en campagnes te starten en tot werkelijkheid te brengen.

Marketing Customer Service bij dit bedrijf:

Als stagiaire marketing customer service ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties, accounts en krijg je de mogelijkheid om je kennis in de praktijk toe te passen. Het wordt een intensieve stageperiode en geen enkele dag is hetzelfde. Je werkt mee om de klanttevredenheid verder te ontwikkelen en met jouw achtergrond ben je in staat om data van onze klanten te vertalen naar concrete activiteiten. Naast deze verantwoordelijkheid krijg je bij ons ook de vrijheid om je ideeën uit te werken, we hebben namelijk jouw creativiteit nodig om nog sneller te groeien!

Ben jij de topper die het leuk vindt om klanten enthousiast te maken door o.a. marketing? Dan is deze stage bij dit bedrijf iets voor jou!

Waarom dit bedrijf?

  • Elke stem bij dit bedrijf wordt gehoord en je krijgt de kans om je ideeën tot werkelijkheid te brengen en echte impact te creëren.

  • Een informele werkomgeving en een team dat je in staat stelt om tot de beste prestaties te komen. Iedereen bij dit bedrijf deelt de ambitie om elkaar te helpen en verder te ontwikkelen.

  • Ruimte om opdrachten vanuit de studie te combineren.

  • Door de korte lijnen werk je direct samen met de CEO, COO en andere ervaren professionals en bouw je binnen no-time een waardevol netwerk op.

Werkzaamheden

  • Je krijgt een verantwoordelijke functie op de online marketing of klantenservice afdeling
  • Bedenken eigen service campagnes en of projecten en deze opzetten
  • Onderhouden klantrelaties
  • Je gaat ervaring opdoen op het gebied van jou studie
  • Je bouwt je eigen account op van klanten en krijgt de kans om je eigen verkooptrajecten op te voeren

Gewenste profiel

  • Ambitieus, analytisch en communicatief vaardig
  • Opleiding MBO of HBO, richting marketing, commerciële economie, BE, MER, junior accountmanager, administratie of vergelijkbaar
  • Je bent een echte teamplayer en kan ook goed zelfstandig werken
  • Een open en flexibele houding met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel

Wat bieden wij

  • Stagevergoeding
  • Mooi kantoor naast Station Naarden/Bussum

Interesse in de vacature? Stuur dan een mailtje naar: thomas@bandenconcurrent.nl of bel direct op: +316 81892589

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

BandenConcurrent

BandenConcurrent

Korte introductie BandenConcurrent:
- Snelst groeiende banden e-commerce platform van Europa
- Realtime platform waarin prijzen van de grootste distributeurs uitgelezen worden en gepresenteerd worden in een van de webwinkels van BandenConcurrent.
- Kunnen leveren uit een voorraad van in totaal 3 miljoen banden
- In Nederland al meer dan 1000 montagepunten. Dit zijn geen montagepunten in eigen beheer, maar garagehouders die besluiten banden te monteren voor klanten van BandenConcurrent.
- Mobiele montage. We hebben bussen die aan huis op het werk banden komen monteren
- Live in 6 landen + livegang in 5 landen in april 2020