Financieel Medewerker
-
Februari 2025 10 - 35 weken 32 - 40 uur per week
-
HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master
-
Meewerkstage
-
€ 400 per maand400.- op basis van 40uur per week
Ben jij een enthousiaste student die op zoek is naar een uitdagende stage in de financiële dienstverlening in de regio Amsterdam? Dan is deze kans iets voor jou!
Wat bieden wij?
Als stagiair(e) bij OOG|OHM krijg je de kans om praktijkervaring op te doen binnen een professioneel en ondersteunend team. Je werkt mee aan uiteenlopende projecten op het gebied van administratie, financiën en personeelszaken, waarbij je je vaardigheden verder kunt ontwikkelen en een waardevolle bijdrage levert aan onze dienstverlening.
Wie zijn wij?
OOG|OHM Onderwijsondersteuning verzorgt de administratie, adviseert en ondersteunt bij management- en organisatievraagstukken op het gebied van secretariaat, financiën en personeel. Dit doen wij voor basis-, speciaal- en voortgezet onderwijs, zodat scholen zich volledig kunnen richten op het geven van onderwijs.
Werkzaamheden
- Het ondersteunen van het financiële team bij het opstellen van rapportages en analyses.
- Het verwerken van financiële data en het bijhouden van administratie.
- Het assisteren bij de voorbereiding van financiële verslagen en jaarrekeningen.
- Het monitoren van cashflows, budgetten en forecasting.
- Het bijdragen aan interne controles en audits.
- Ondersteuning bieden aan de afdelingen compliance en risicobeheer.
- Contact onderhouden met klanten en interne stakeholders over financiële vraagstukken.
Gewenste profiel
- Je volgt een hbo- of wo-opleiding in de richting van Bedrijfseconomie, Accountancy, Finance, of een andere relevante studie.
- Je hebt interesse in financiële vraagstukken en processen binnen de financiële dienstverlening.
- Je bent analytisch sterk, nauwkeurig en leergierig.
- Je kunt goed overweg met Excel.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je werkt zelfstandig, maar bent ook een teamspeler.
Wat bieden wij
- Een uitdagende stage met veel leermogelijkheden binnen een dynamische werkomgeving.
- Begeleiding door ervaren professionals.
- De kans om mee te werken aan interessante en actuele projecten.
- Een stagevergoeding van €400.- per maand.
- Mogelijkheid tot doorgroeien naar een junior positie na succesvolle afronding van de stage.
- Een open en collegiale werksfeer waarin je jezelf kunt ontwikkelen.
Interesse?
Stuur je CV en een korte motivatiebrief naar karin@amsterdamcf.nl . Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Karin Asamoah via 06 48 08 52 84.
OOGIOHM Onderwijsondersteuning BV
-
Onderwijs / Training / Wetenschap
-
Micro (1-9)
-
Amsterdam, Nederland
-
OOG | OHM Onderwijsondersteuning is specialist in het inrichten en verbeteren van de bedrijfsvoering voor basis, speciaal en voortgezet onderwijs. We doen meer dan alleen bedrijfsvoering. Onze medewerkers verzorgen de administratie, adviseren en ondersteunen bij management- en organisatievraagstukken op het gebied van secretariaat, financiën en personeel.
In 2022 is OOG | OHM Onderwijsondersteuning ontstaan uit het samengaan van twee onderwijsadministratiekantoren: het Administratiekantoor van OOG en Onderwijsbureau Hollands Midden. Door de krachten te bundelen kunnen we efficiënter de noodzakelijke implementaties (Visma) en innovaties (applicaties, managementinformatiesystemen) doorvoeren. Samen hebben we meer kennis in huis, niet alleen over de personele en financiële administratie, maar ook over onderwijs, projectvoering, functioneel beheer, samenwerkingsverbanden en digitale ontwikkelingen. Mede hierdoor kunnen we u de komende jaren nog beter van dienst zijn en biedt OOG | OHM het beste uit twee werelden: de kracht van brede kennis en ervaring, gebundeld in een flexibele en persoonlijk betrokken organisatie.
Onderwijsbureau Hollands Midden, OHM, bestaat meer dan 100 jaar. Vanaf de eerste schooladministrateur in 1922 is het kantoor gegroeid naar een zelfstandig administratiekantoor met dienstverlening aan 215 scholen en een missie om scholen zoveel mogelijk te ontlasten.
OOG (Over Onderwijs Gesproken) werd opgericht in 1996 door een aantal specialisten op het gebied van onderwijsmanagement en –beleid. “Onze drijfveer was vanaf het begin – en is dat nog steeds: wat is goed voor kinderen, hun ouders en de professionals die met ze werken?” vertellen oprichters Dick Rasenberg en Jaap Willem Kuit. OOG Onderwijs en jeugd bestaat uit een adviesbureau en het administratiekantoor voor het onderwijs.