Afstudeerstage Digital Marketing
-
Ingetrokken 20 - 24 weken 40 uur per week
-
HBO-Bachelor
-
Afstudeerstage
-
€ 400 per maand
Ben jij op zoek naar een uitdagende afstudeerstage als Digital Marketeer? Lijkt het je geweldig om stage te lopen bij een innovatieve digital agency waar je direct met de oprichters samen kunt werken? Dan is deze afstudeerstage iets voor jou!
Je krijgt 1-op-1 begeleiding om aan jouw afstudeeropdracht te werken, die aansluit bij zowel jouw interesses als onze bedrijfsdoelstellingen. Je doet waardevolle praktijkervaring op en ontwikkelt je digital marketing skills naar het volgende niveau. Als je wilt, draai je mee in verschillende klantprojecten. Je helpt mee met het opzetten, beheren en analyseren van campagnes. Je experimenteert met de nieuwste tools en technieken om maximale impact te creëren.
We hebben verschillende opdrachten, groot en klein, op de plank liggen. Zoals het uitwerken (en als je wilt mee helpen uitvoeren) van een social media/ content marketing/ of zoekmachine optimalisatie strategie voor dit bedrijf of een van onze klanten. Je bent hebt autonomie op je opdracht, maar weet dat iedereen in het team klaar staat om je te helpen. Samen vormen we een voor jouw geschikte opdracht wat ook een groot deel van jouw dagelijkse werkzaamheden bepaald.
Werkzaamheden
Afhankelijk van je opdracht. De een begint met het uitpluizen van de laatste digital marketing trends via diverse cursussen en online resources, de ander duikt in de wereld van MarTech om tools als SEMRush, ActiveCampaign en andere marketing tools te verkennen. Als stagiair zien we je als volwaardig teamlid wat betekent dat we je ook uitnodigen bij onze team overleggen om je zo een goed beeld te geven hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Jouw afstudeeropdracht staat op prioriteit nummer 1. Buiten deze opdracht om heb je de mogelijkheid om met ons mee te werken aan echte projecten voor onze klanten.
Kans op een (bij)baan na het succesvol afronden van je stage. Als je voor de uitvoer van jouw opdracht marketing budget nodig hebt is dit bespreekbaar.
Gewenste profiel
Je volgt een HBO- of WO-opleiding in een relevante richting, zoals Marketing Intelligence, Commerciële Economie, Bedrijfskunde of Creative Business. Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar. Je hebt aantoonbare affiniteit met digital marketing en wilt jezelf hierin verder ontwikkelen. Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Je hebt affiniteit met websites (must) om goed mee te komen in deze stage. We zijn wel een stel vakidioten :-).
Bedrijfsprofiel
-
Micro (1-9)
-
Nijmegen, Nederland