Online Marketeer stage (september 2025)
-
Ingetrokken 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
-
MBO niveau 3 MBO niveau 4 HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor
-
Afstudeerstage Meewerkstage
-
Bespreekbaar
Wil jij een kijkje in de keuken nemen in de online marketing wereld van de grootste merken? Is ervaring opdoen in digital iets wat jij graag wil? Dan is deze stage iets voor jou!  Â
De stage
dit bedrijf is koploper op het gebied van online marketing. We ontwerpen en managen digitale campagnes voor de grootste merken in Nederland, zoals Volkswagen, Vodafone, Eneco, Kruidvat, Audi, Marktplaats, ANWB en Staatsloterij. We werken met wereldpartners zoals Google, Meta, Tiktok, Twitter en Sanoma maar ontwikkelen zelf ook aanvullende techniek om het maximale resultaat voor onze klanten te realiseren.Â
Innovatie staat hoog in het vaandel bij ons en daar ga je als online marketeer ook volop mee bezig zijn. Je volgt de ontwikkelingen op het vlak van web analytics, feedmanagement en online advertising technologieën. Dit doe je samen met een team van nieuwsgierige vakidioten waarbij we een scherpe mening of analyse heel erg waarderen.  Â
Stages  Â
Van stropdassen en tweede-kamertaal is binnen dit bedrijf geen sprake: we vullen onze dagen met hard werken, dagelijks veel nieuwe dingen leren, maar vooral ook veel gezelligheid. De werksfeer binnen het bedrijf wordt bepaald door een gedeelde passie en gedrevenheid. Innovation, dedication maar vooral ook fun zijn dan ook de drie onbetwiste kernwaarden. Wil jij alvast een kijkje in de dagen van online marketeers? Dan is dit jouw kans!Â
Custom Media Partnerships: Als Custom Media Partnerships stagiair ben je verantwoordelijk voor het management en de optimalisatie van onze unieke integraties met Media Partners zoals Talpa, RTL, Dumpert en MarktplaatsÂ
Video & Audio:Â Je werkt in een van de snelst ontwikkelende en meest innovatieve vakgebieden binnen online marketing. Je werkt op platformen zoals Videoland, YouTube, Netflix en Spotify.
Ecommerce & Retail Media Specialist: Je gebruikt de kracht van marketplaces (zoals Bol & Amazon) en retailers (bijv. Albert Hein, Jumbo) om consumenten te overtuigen van jouw product! Dat doe je door media, content en retail zo optiomaal mogelijk samen te laten werken. Je geeft klanten strategisch advies over marketplaces en retail media, ontwikkel je (campagne)voorstellen en werk je nauw samen met client leads, merk- en mediastrategen.
Gewenste profiel
Jouw profiel Â
- Op zoek naar een meewerkstage of afstudeerstage die start in september;
- Affiniteit met online marketing;
- Ambitieus, gepassioneerd en innovatief;
- Analytisch, nieuwsgierig en enthousiast;
- Je bent voor minimaal 20 weken beschikbaar en je kunt minimaal 3Â Ã Â 4 dagen meewerken (het liefst meer!);
Dus ben jij slim, ambitieus en heb jij een passie voor online, dan zijn we op zoek naar jou voor een van deze stages!  Â
Let op: voor al onze stages geldt dat je gedurende jouw gehele stageperiode ingeschreven moet staan bij een opleidingsinstituut.
GroupM
-
Media & informatie
-
Groot (250+)
-
Amsterdam, Nederland
-
GroupM
We are shaping the next era of media. Every day.
GroupM is the world’s leading media investment company responsible for more than $50B in annual media investment through agencies Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence and m/SIX, as well as the outcomes-driven programmatic audience company, Xaxis. GroupM’s portfolio includes Data & Technology, Investment and Services, all united in vision to shape the next era of media where advertising works better for people. By leveraging all the benefits of scale, the company innovates, differentiates and generates sustained value for our clients wherever they do business.
About GroupM:
Shaping the next era of media: https://youtu.be/SDPDh1Idr94