Social media & branding bij scale-up in 's-Hertogenbosch!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Stagiaire Social media & branding
  • Wanneer
    Ingetrokken 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage Meewerkstage
  • Salaris
    € 350 per maand
    Stagevergoeding van €350 per maand op basis van 40 uur (inclusief reiskosten)
Taakomschrijving

dit bedrijf is hét toonaangevende opleidingsinstituut op het gebied van extra vierge olijfolie – in Europa én daarbuiten. Dit bedrijf zet zich in om consumenten, foodies, hobby- én professionele chefkoks, kookclubs, olijfolie sommeliers, studenten, inkopers en verkopers, journalisten, programmamakers en andere geïnteresseerden kennis aan te bieden op het gebied van extra vierge olijfolie.

Ons programma-aanbod omvat meerdaagse in-person internationale flagship programma’s, kortdurende cursussen en workshops en mini-masterclasses alsmede professionele opleidingen zowel in-person als online. We doen dit vanuit ons inspirerende locatie in de Jamfabriek in ‘s-Hertogenbosch als op locatie in het land. We zijn jong (opgericht in november 2024), gepassioneerd en groeiend. Maar… social media? Daar kunnen we nog wel wat hulp bij gebruiken. En dat is waar jij in beeld komt.

Werkzaamheden

Als onze social media stagiair(e) ben jij het creatieve brein achter onze digitale uitstraling. Je helpt ons groeien van een nieuw Instagram-account naar een bruisend online merk met 10K volgers (of meer!).

Je gaat o.a.:

  • Een socialmediastrategie opzetten én uitvoeren (vooral Instagram, eventueel ook LinkedIn).
  • Content bedenken, plannen en maken (Reels, stories, posts, highlights).
  • Onze community opbouwen en betrekken (DM’s, comments, hashtags, interactie).
  • De tone of voice van dit bedrijf doorvertalen naar online, met o.a. nieuwsbrieven.
  • Helpen met het updaten van onze website & het stroomlijnen van onze branding.

Gewenste profiel

Wie zoeken wij?

Iemand die:

  • Affiniteit heeft met food, lifestyle of mediterrane vibes.
  • Een opleiding doet in media, communicatie, marketing, creative business of iets soort gelijks.
  • Creatief is, zelfstandig werkt en initiatief durft te nemen.
  • Snapt wat werkt op Instagram en hoe je een community opbouwt.
  • Zich thuis voelt of graag een uitdaging aangaat met Canva, CapCut, Later of soortgelijke tools.
  • (Pre) Ervaring heeft met contentcreatie, TikTok, storytelling of fotografie.

Wat bieden wij

Praktisch

  • Start: in overleg (vanaf zomer/herfst 2025)
  • Duur: 3-6 maanden (of langer, als je het leuk vindt!)
  • Parttime stage ook mogelijk in overleg.
  • Ruimte om een dag in de week aan je eigen onderzoeksproject te werken.
  • Kans op doorgroei? Zeker. Groei met ons mee.
Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Bedrijfsprofiel

  • Onderwijs / Training / Wetenschap
  • Micro (1-9)
  • 's-Hertogenbosch, Nederland