Sales stage voor nieuw biermerk in amsterdam
-
Ingetrokken 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
-
MBO niveau 1 MBO niveau 2 MBO niveau 3 MBO niveau 4 HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor WO-Master
-
Afstudeerstage Meewerkstage
-
€ 375 per maandLeuke bonus voor de verkoop Auto beschikbaar om naar afspraken te gaan En uiteraard lekkere biertjes ;)
Wij zijn dit bedrijf , een gloednieuw biermerk met een GOOD verhaal. Want ieder biertje is 100 liter schoon drinkwater voor een ander in Afrika. Gaan we samen veel impact maken?
Wij willen hard aan de weg timmeren in de horeca en daar zoeken we jou voor! Voor onze sales in de horeca zoeken wij toppers die het leuk vinden om mooie deals te maken met restaurants, hotels, events etc!
Werkzaamheden
Hoofdtaken en verantwoordelijkheden
1.
Marktonderzoek & doelgroepanalyse
- Onderzoeken van horecagelegenheden (cafés, restaurants, hotels) die passen bij het merk The Good Beer.
- Analyseren van trends in de craft beer / speciaalbiermarkt.
- Opstellen van een lijst met potentiële klanten in specifieke regio’s.
2.
Salesondersteuning
- Ondersteunen bij het benaderen van potentiële horecaklanten (telefonisch, per e-mail of via bezoeken).
- Meelopen met klantbezoeken.
- Opvolgen van offertes, sample-aanvragen en klantvragen.
- Bijhouden van CRM-gegevens (klantinformatie, contactmomenten, afspraken).
3.
Promotie & branding in de horeca
- Meedenken over acties of evenementen in samenwerking met horecaondernemers (bijv. bierproeverijen of tap takeovers).
- Ondersteunen bij het opzetten van POS-materiaal (posters, bierkaarten, tafeldisplays).
- Controleren van de zichtbaarheid van The Good Beer bij bestaande klanten.
4.
Rapportage & analyse
- Rapporteren van voortgang in salesactiviteiten aan de stagebegeleider.
- Analyseren van resultaten: nieuwe leads, gerealiseerde verkopen, klantfeedback.
- Meedenken over verbeteringen in de salesstrategie.
5.
Overige werkzaamheden
- Ondersteunen bij beurzen, proeverijen of events.
- Interne afstemming met marketing, logistiek en productie.
- Eventuele eigen stageopdracht (bijv. een onderzoek naar effectieve horeca-activatie).
Gewenste profiel
Vaardigheden & eigenschappen:
- Sterk in communicatie en overtuigend in gesprek.
- Enthousiast over het merk en het impactverhaal van The Good Beer.
- Commercieel ingesteld en niet bang voor koude acquisitie.
- Proactief, zelfstandig en resultaatgericht.
- Leergierig, energiek en representatief.
- Netwerk in de horeca is handig.
Wat bieden wij
✅ Werken in hartje Amsterdam met een jong, enthousiast team.
🎉 Leuke teamuitjes en borrels (met uiteraard ons eigen bier!).
🚀 Meebouwen aan de groei van een start-up — jouw ideeën tellen écht mee.
🍺 Wie weet word jij de held(in) die een nieuwe smaak bedenkt.
🎪 Ga mee naar beurzen en events en leer het vak in de praktijk.
🚗 Gebruik van een auto om klanten te bezoeken, als dat nodig is.
🤝 En natuurlijk: altijd lekkere biertjes voor jou (en soms je vrienden 😉).
🚤 EN VANAF APRIL THE GOOD BEER SLOEP IN AMSTERDAM☀️
Bedrijfsprofiel
-
Micro (1-9)
-
Blaricum, Nederland