Marvia

Bedrijfsgegevens
Marvia
Branche Zakelijke dienstverlening
Bedrijfsomvang Klein (10-49)
Locatie Amsterdam, Nederland
Bedrijfsomschrijving

Lokale marketing maakt bedrijven succesvoller, zo vindt Marvia. Met haar all-in-one-platform tuigt de lokale franchiser van een pizzaketen of de fietsenmaker op de hoek voortaan helemaal zelf professionele campagnes op. Van posters in abri’s tot on-brand socialmediamateriaal, bedrijven regelen alles via een centraal punt met daarin: branded templates, digital asset management en een digitale huisstijlgids. Het gebruik ervan biedt tal van voordelen. Je wordt als merk bijvoorbeeld relevanter, persoonlijker en speelt beter op de behoefte van de lokale klant in. Om nog maar te zwijgen over de merkconsistentie, vliegensvlugge speed-to-market én kostenbesparingen.

Even terug naar 2007. In dit jaar bestormde Marvia de markt namelijk als een web-to-print-applicatie met als doel het DTP-proces te vereenvoudigen. Het bedrijf vond al snel haar weg naar de nominatielijst van de Deloitte Technology Fast 50’s Rising Star-award en werd in 2014 overgenomen door PostNL. Ondertussen ontwikkelde Marvia zich flink door tot het huidige alles-in-één-platform. Sinds de management buy-out in 2018 bestieren Joep Donders (CEO) en Merlijn Bruijnes (CTO) Marvia met maar één doel voor ogen: 1 miljoen gebruikers in 2029

Vandaag de dag heeft Marvia een miljoenenomzet en bedient het zo’n 80.000 gebruikers wereldwijd, waaronder KPN, Domino’s Pizza, PostNL, Sligro en BAM.

Bedrijfspresentatie