Online marketing stage (HBO) - september 2024 - Harderwijk

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Digital marketing stagiair
  • Wanneer
    September 2024 13 - 22 weken 32 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    HBO-Master
  • Stagesoorten
    Meewerkstage Afstudeerstage
  • Salaris
    € 350 per maand
Taakomschrijving

HĂ© toekomstig online marketeer, klaar om nieuwe vaardigheden te leren?

Zo ja, dan kun je in september 2024 starten met je stage bij DAYLEE en je kennis ontwikkelen op online marketing gebied. 

Relevante online communicatie

Steeds meer websites en webshops willen relevanter communiceren met hun klanten om zo de klantervaring te verbeteren en de online conversie te verhogen. Wij helpen onze klanten hierbij door hun (klant)data slim in te zetten doormiddel van online personalisatie. Zowel in online advertising, als op de website, als in e-mails. Dit doen we door databronnen aan elkaar te koppelen met behulp van een customer data platform (CDP). Zo'n CDP zetten we al succesvol in bij onze klanten zoals bijvoorbeeld: Diergaarde Blijdorp, Strong Viking, Fatboy, Fletcher Hotels, Nubikk en Snowworld.

Wil jij meer leren over (gepersonaliseerde) communicatie? Kom dan stage lopen bij DAYLEE.

Wat je gaat doen / leren

Enkele onderwerpen waar jij meer over gaat leren tijdens je stage en ons bij gaat helpen zijn:

  • Data-analyse met diverse tools 
  • Online personalisatie en persuasion technieken leren
  • Werken met een customer data platform (CDP)
  • Customer journey marketing en funnel marketing
  • Marketing automation + e-mail marketing

Dit is een greep uit de werkzaamheden waar wij ons dagelijks mee bezig houden voor verschillende klanten. Dit zijn voornamelijk e-commerce, leisure- en travel bedrijven. Deze klanten vertrouwen er op dat wij net even iets anders denken, en dat we hun (potentiële) klanten een persoonlijke en relevante online ervaring kunnen geven. Wij hopen jouw opgedane kennis hier ook bij te gebruiken en geven je graag de ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.

Wat we van je vragen?

Dat je momenteel een relevante commerciële HBO opleiding volgt, zoals bijvoorbeeld Commerciele Economie, Communicatie of CMD.

Je ambitieus bent om de geleerde theorie in de praktijk te brengen en echt wat wilt leren tijdens je stage.

Je graag meer wilt leren over online marketing, data-analyse, online personalisatie en marketing automation.

Wat je daarvoor terug krijgt?

  • De mogelijkheid om tijdens je stage Google certificaten te behalen. Dat staat ook nog eens leuk op je cv in de toekomst.
  • Een passende stagevergoeding (€ 350 p/maand)
  • Werken in een gaaf kantoor. Ons kantoor zit in het California gebouw in Harderwijk. Daarnaast mag je ook deels thuis werken.
  • Heel veel nieuwe kennis en vaardigheden

We kunnen je dus alles leren op het gebied van online. En dat gaan we zéker doen. 

Kun je niet wachten om stage te lopen bij DAYLEE? We ontvangen graag jouw sollicitatie met een korte toelichting. Dit mag je sturen naar .

Kijk voor meer info over DAYLEE op onze website

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

DAYLEE Digital

DAYLEE Digital

Data, marketing en tech. Daar draait het om bij DAYLEE. Wij zijn een online marketing bureau die blij worden van data, personalisatie, marketing automation en relevante communicatie. Wij zijn net even anders dan andere online marketing bureaus.

We zijn namelijk geen breed online marketing bureau, maar gespecialiseerd in personalisatie met behulp van data.

Dit doen we bewust want wij geloven in specialisatie en focus om dagelijks (daylee 😉) beter te worden en zo het beste resultaat voor jou te behalen.

Wij streven ernaar om iedere websitebezoeker een persoonlijke en prettige ervaring te bieden op e-commerce-, leisure- en travel websites. Dit realiseren wij door online personalisatie toe te passen met behulp van een CDP.
Een data-gedreven methode om de conversie en klantloyaliteit te verhogen.

- Focus op online personalisatie
- Squeezely, Datatrics en Raptor CDP partner
- Focus op conversie optimalisatie en retentie verhogen
- Focus op customer journey marketing
- Focus op data slim inzetten zodat je meer waarde uit je eigen data haalt

Hoe helpen wij onze klanten?

DAYLEE helpt bedrijven met het verhogen van de conversie en klantloyaliteit door aan de slag te gaan met online personalisatie en optimalisatie. Dit doen we door databronnen te koppelen, 360 graden profielen op te bouwen en vervolgens te werken met customer journeys, dynamische en persoonlijke content, online persuasion technieken en segmentatie. Zowel op de website / webshop als in e-mail en online ads.

Hierbij wordt gebruik gemaakt van een customer data platform (Datatrics, Squeezely of Raptor). Hiermee kunnen we de meest relevante content op het juiste moment aan de juiste klant laten zien. Dit zorgt voor relevantere communicatie en een verhoging van de conversie en een verbetering van de klantervaring.

Waar we in geloven?

We geloven in 'always be learning' en 'samen groeien'. De ontwikkelingen online gaan snel en daarom besteden we veel tijd aan de ontwikkeling en het kennisniveau van ons team. Denk aan interne kennisoverdracht, cursussen / webinars volgen, congressen bezoeken en persoonlijke ontwikkeling. Als stagiair ben je onderdeel van het team en geldt voor jou hetzelfde.

Voor wie we werken
We werken o.a. voor: Diergaarde Blijdorp, Strong Viking, Fatboy, Boekenvoordeel, Fletcher hotels en Yumeko.