Branding, Digital, CRM... Marketing mogelijkheden bij Amplifon!
-
Ingetrokken 10 - 21 weken 32 - 40 uur per week
-
MBO niveau 4 HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor WO-Master
-
Meewerkstage
-
€ 400 per maandDe stagevergoeding is per 1 januari 2023 gelijk vastgesteld voor iedereen, op elk niveau!
Wil jij meekijken bij de ontwikkeling van TV commercials en word jij enthousiast van branding? Of schakel jij graag met stakeholders, onderhoud jij mediakanalen en werk je graag mee aan online marketingcampagnes? Als je op zoek bent naar een marketing stage bij een mooi, internationaal bedrijf in Utrecht, dan hebben wij mogelijkheden zat voor jou!
Over Amplifon
Wij hebben een belangrijke missie: dagelijks geeft Amplifon wereldwijd aan duizenden mensen het plezier van de emoties van geluid terug. Met meer dan 18.600 professionals in een netwerk van 9.200 verkooppunten, servicecentra en partners zijn we een grote, maar platte organisatie met korte lijnen.Â
Binnen Nederland opereert Amplifon onder het merk dit bedrijf met 170 winkels en 750 toegewijde professionals. We geloven dat mensen het belangrijkste onderdeel van ons succes zijn en daarom investeren wij in onze mensen en hun ontwikkeling.
De stageplek
Tijdens deze stage ga je meelopen in het marketingteam van Amplifon Nederland. Binnen dit team worden verschillende taken uitgevoerd: branding, digital en alles omtrent CRM. Wat wordt jouw rol hierin? We hebben veel mogelijkheden!
Werkzaamheden
Geïnteresseerd in branding? Dit zijn mogelijke activiteiten tijdens jouw stage:
Je levert een bijdrage aan het in kaart brengen van de customer journey;
Je signaleert binnen de customer journey kansen om deze verder te verbeteren en te optimaliseren, waarbij je veel initiatief mag nemen;
Je helpt bij het schrijven van communicatie briefings;
Je helpt bij het opzetten van een PR campagne.
Het beheren en optimaliseren van het bestelsysteem van marketingcommunicatie materiaal in de winkel;
Ben jij meer op je plek in de digital omgeving? Denk dan hier aan:
Ondersteunen, uitvoeren en optimaliseren van online marketingcampagnes over alle digitale kanalen;
Een rol spelen in campagne evaluaties, KPI’s gebaseerd op prestaties en inzichten verkrijgen in de campagnes om resultaten te verbeteren/optimaliseren;
Updaten en onderhouden van content voor de website, blog, mediakanalen, de e-commerce webshop en andere digitale projecten;
Creëren, implementeren en onderhouden van het sociale media marketingplan;
Heb jij interessante ideeën, toevoegingen of verwachtingen vanuit jouw opleiding? Laat het ons weten!
Wat verwachten wij van jou?
Je bent een derde- of vierdejaars (bachelor) student, volgt een relevante universitaire of hbo-studie op gebied van marketing en bent op zoek naar een meewerkstage;
Je bent bij voorkeur voor minimaal 32 uur per week voor minimaal 5 maanden beschikbaar;
Je wilt leren hoe een retail organisatie er van binnen uit ziet, waarvan er veel geschakeld wordt met ons Italiaanse hoofdkantoor;
Je beheerst de Nederlandse én Engelse taal en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
Je brengt eigen ideeën mee en durft initiatief te tonen waarbij je jouw creativiteit gebruikt;
Je kan goed zelfstandig werken en vraagt om begeleiding of hulp wanneer je ergens tegenaan loopt, zowel van collega’s als van jouw stagebegeleider.
Wij bieden jou
De mogelijkheid om te werken voor een doel gedreven organisatie waarbij je een echt verschil kan maken in de levens van mensen;
Een stage bij ’s werelds grootste retailer in de hoorzorg;
Een modern, duurzaam en inspirerend kantoor in Utrecht met een ‘smart working policy’ om de perfecte balans tussen werk en privé te creëren.
Een stage bij een inspirerend, internationaal bedrijf met mooie carrière kansen;
Iedere dag een heerlijke, gratis lunch met biologische producten;
Een stagevergoeding van €400,- bruto o.b.v. een fulltime stage (40 uur).
***Klinkt dit naar meer?*** *Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en zie jij jezelf hier al stage lopen? Aarzel dan niet en solliciteer direct of mail naar recruitment via \<…>.*
Neem ook een kijkje op de carrièrepagina van Amplifon om meer te weten te komen over Amplifon en onze mogelijkheden. \<…plifon.com/nl>
Gewenste profiel
HBO/ WO student met een relevante studie in de richting van marketing
Bedrijfspresentatie
Beter Horen B.V.
-
Anders
-
Micro (1-9)
-
Utrecht, Nederland
-
Een goed gehoor is belangrijk om te genieten van het leven. Beter Horen is al ruim 100 jaar de absolute marktleider in Nederland in hooroplossingen.
Beter Horen is onderdeel van de Amplifon Groep, die wereldwijd marktleider is in persoonlijke hooroplossingen. Ons gezamenlijke doel is mensen de kans te bieden om alle emoties van geluid te herontdekken. Bij Beter Horen staat de klant dan ook altijd op nummer 1. We zijn een grote maar toch platte organisatie met korte lijnen.
Het wereldwijde hoofdkantoor van Amplifon staat in Milaan (Italië) en ons Nederlandse hoofdkantoor/ Service Kantoor is gevestigd in Doesburg. Het Nederlandse hoofdkantoor zal begin 2022 verhuizen naar een modern kantoor midden in Utrecht.
Bij Beter Horen en Amplifon maak je echt een verschil in de levens van mensen