Super uitdagende Marketing en Bedrijfskunde meewerkstage in Almere

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Marketing & Bedrijfskunde
  • Wanneer
    September 2024 16 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 4 HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master
  • Stagesoorten
    Meewerkstage
  • Salaris
    Bespreekbaar
Taakomschrijving

Direct samenwerken met onze mensen, en dus leren van de beste. Wacht dan niet langer en reageer!

Tijdens deze meewerkstage ga je op verschillende terreinen een rol spelen, hier een aantal taken die voorbij zullen komen:

  • Marketing en content
  • Planning 
  • Projectmanagement
  • Strategie

Wij zitten als bedrijf in een transformatie van nationaal naar internationaal en daar komen ook bij meerdere afdelingen veel zaken bij kijken. Jij zult dus ook gaan werken in een internationale setting wat het nog dynamischer maakt.

In een werkweek zul je dus veel verschillende zaken op pakken. 

De ene dag ga je samen met onze online marketeer nieuwe content schieten voor onze wervingscampagnes. De andere dag ben je bezig om te inventariseren of de nieuwe huisstijl overal goed is doorgevoerd.

Ondertussen zorg je ervoor dat we wekelijks mooie en relevante berichten op onze kanalen kunnen worden geplaatst.

Daarnaast ga je onze project managers helpen met hun projecten, hier leer je structuur aanbrengen en klant contact onderhouden. Op deze afdelingen zit je dan ook vast maar zul je vanuit daar meehelpen bij marketing, sales en andere afdelingen. 

Je werkt direct op de afdeling direct samen met de manager en of project manager. Je zult dus zeker niet aan je lot worden overgelaten, maar je krijgt wel verantwoordelijkheid.

Ons hoofdkantoor zit in Almere. Wij vinden het in ieder geval fijn als je een paar dagen op kantoor bent, zodat je iedereen goed leert kennen en echt mee kunt werken..

De vergoeding doen we in overleg maar is zeker marktconform.

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

MCM research

MCM research

MCM is een bureau dat data verzamelt voor de grote internationale onderzoekbureaus. Alles technologisch ingericht maar met een stuk human touch. Wij noemen ons niet voor niets het meest persoonlijke bureau.

We verzamelen samen met ons netwerk van 500 professionele interviewers in Nederland, België en Frankrijk, data van hoge kwaliteit via persoonlijke gesprekken. We geloven dat onze persoonlijke en betrokken aanpak de basis legt voor goede data die zal leiden tot goede beslissingen. Onze interviewers gaan bij mensen thuis en op locatie op zoek naar de mening van je doelgroep. Of het nu gaat om een mening over het klimaat, een treinreis of de smaak van een product

We hebben kantoren in Almere, Schiphol, Leuven en Parijs.