Wij zijn op zoek naar een Marketing stagiair

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
  • Wanneer
    September 2024 4 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor
  • Stagesoorten
    Meewerkstage Afstudeerstage
  • Salaris
    Bespreekbaar
Taakomschrijving

Dit bedrijf, onderdeel van dit bedrijf International Group, is sinds 1 januari 2010 actief op Schiphol en wij zijn verantwoordelijk voor het mechanisch en technisch onderhoud aan de bagage transportsystemen van Terminals 2 t/m 4.

Onze werkzaamheden bestaan uit het repareren, onderhouden, vervangen en verbeteren van technische systemen. Bij de uitvoering wordt de focus op pro-actief en strategisch denken en preventief handelen steeds belangrijker.

dit bedrijf ondersteunt als business partner van Schiphol de door haar beoogde (economische) doelstellingen en belangen: onze internationaal gerenommeerde luchthaven en grootste werkgever in de regio verder te ontwikkelen en laten groeien door gedeeld succes en kwaliteit. Klinkt dit interessant? Mooi, dan zijn wij op zoek naar jou!

Werkzaamheden

In opdracht van de General Manager ga je aan de slag met interne/externe communicatie en maak je een Marketingplan om dit bedrijf in beeld te brengen

Gewenste profiel

Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels

Wat bieden wij

Stagemogelijkheid bij een grote internationale speler in een zeer dynamische omgevingen op Schiphol!

Bedrijfspresentatie

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Babcock

Babcock

Babcock is an international aerospace, defence and security company. We have a leading naval business, and provide value-add services across the UK, France, Canada, Australasia and South Africa. We also operate in, and export to, additional markets.

Our strategy is to focus on our core activities in the UK, using our capabilities to work on exports from the UK and to develop our international presence in our target countries. We operate in attractive markets and are positioning ourselves for future growth.