Skins heeft plek voor stagiaires! Zien we je snel? In Amstelveen!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Stagiaire
  • Wanneer
    Ingetrokken 18 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 4 HBO Associate Degree HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor
  • Stagesoorten
    Meewerkstage
  • Salaris
    € 300 per maand
Taakomschrijving

Bij Skins geloven we dat ware schoonheid in de details zit. Het gaat om de unieke verhalen achter de merken, de kracht van bijzondere ingrediënten, de nieuwste innovaties en de allerbeste service. Gaat jouw hart sneller kloppen van luxe parfums, high-end skincare, make-up, home & lifestyle en haircare? Dan ben jij misschien wel de ideale stagiair(e) om ons Skins team te komen versterken!

Bij Skins zijn we opzoek naar enthousiaste stagiaires voor een periode van vijf maanden vanaf september 2025. We bieden stageplekken aan in de volgende teams: Graphic Design, Trade Marketing, Buying, E-commerce, Video & Photography, Marketing en Merchandise Planning.

Gewenste profiel

Je volgt een HBO of MBO-opleiding in de richting van de stage en daarnaast heb je ook een sterke affiniteit met cosmetica. Een uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal is een vereiste.

Wat bieden wij

Skins biedt een uitdagende, afwisselende en leerzame meewerkstage in een prettige, informele werksfeer. In dit groeiende, ambitieuze bedrijf en een enthousiast en jong team van collega's kun jij elke dag weer het verschil maken. Daarnaast krijg je uiteraard een stagevergoeding en ontdek je alle ins & outs van de niche cosmetica branche.

Ben je enthousiast geworden? Bekijk dan nu de vacatures op onze website: https://www.skins.nl/vacatures/stages/

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Skins Cosmetics B.V.

Skins Cosmetics B.V.

Skins is in 2000 opgericht als Nederlands’ eerste in niche cosmetica gespecialiseerde retail concept. Skins onderscheidt zich door persoonlijke service, een hoog kennisniveau van de medewerkers en een merken collectie die nergens anders in Nederland verkrijgbaar is. Het succes van Skins heeft geresulteerd in een brede acceptatie van ‘niche’ cosmetica en een groeiend aantal Skins winkels, deels eigen, deels franchise en een distributietak met ruim 250 winkels als klant.

De grootste drijfveer van alles wat met Skins te maken heeft blijft altijd passie. Van de merken tot aan de dagelijkse bedrijfsvoering in de winkels. De bedrijfscultuur van Skins is het best vergelijkbaar met een familiebedrijf. Korte lijnen waarbij lange termijn visie voorop staat.