Marketing Internship

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Marketing
  • Wanneer
    September 2024 20 - 24 weken 32 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    HBO-Bachelor HBO-Master WO-Bachelor WO-Master
  • Stagesoorten
    Afstudeerstage Meewerkstage
  • Salaris
    € 500 per maand
Taakomschrijving

Ben jij een ambitieuze student die marketing ervaring wilt opdoen bij het grootste plantaardige FMCG bedrijf in de wereld? Vind je het leuk om te werken met bekende merken zoals Blue Band, Croma, Becel & Violife? Begin je marketing avontuur dan bij dit bedrijf Nederland als Brand Marketing Intern!

We zijn op zoek naar een Brand Marketing Intern voor één van onze merken in Nederland!

Locatie: Zuidas, Amsterdam

Hybride, 3 dagen op kantoor

Startdatum: September 2024 (5/6 maanden), maar de startdatum is bespreekbaar

Over dit bedrijf

Bij dit bedrijf is ons doel duidelijk: we maken mensen gezonder en gelukkiger met voedzame en lekkere, natuurlijke, plantaardige producten die goed zijn voor jou, onze planeet; en met verpakkingen die vrij zijn van plastic. Dit bedrijf is met meer dan 100 merken wereldwijd toonaangevend op het gebied van plantaardige voeding. In Nederland ken je ons van de merken Becel, Blue Band, Croma, Zeeuws Meisje, Bertolli, Bona, Becel ProActiv & Violife. We zijn een vertrouwde categorieleider sinds 1871 en toch hebben we het gevoel dat we nog maar net begonnen zijn.

Performance, Passion & Care definiëren wie we zijn als bedrijf, hoe we elke dag werken en de verantwoordelijkheid die we voelen tegenover onze medewerkers, onze consumenten, onze zakenpartners en onze planeet.

Over de functie

Het marketing team waarin je terecht komt is verantwoordelijk van de opzet tot de executie van impactvolle campagnes, hierdoor is het team dynamisch en gemotiveerd om er een succes van te maken in de Nederlandse markt.

Daarom zijn we op zoek naar een gemotiveerde Brand Marketing Intern met een sterke can-do mentaliteit en kennis om meerdere projecten tegelijkertijd te managen. Als onderdeel van het marketing team draag je bij aan de offline en online aanwezigheid van onze merken. Je functie is erg divers en je verantwoordelijkheden zullen alle aspecten van marketing inhouden: van merkinnovatie tot briljante implementatie in de markt terwijl je werkt in een volledig agile omgeving. Vanaf je eerste dag krijg je de volledige verantwoordelijkheid en werk je aan verschillende projecten, van het ondersteunen van NPD-projecten tot het opzetten van een social media-campagne en het ontwikkelen van een winkelvloeractivatie. Je krijgt de kans om ervaring op te doen in de dynamische FMCG-markt en je eigen ideeën in de praktijk te brengen.

Je zult onderdeel worden van het Blue Band team en zult rapporteren aan de Senior Brand Manager Blue Band. Blue Band heeft dit jaar een grootse 360-graden campagne gelanceerd die consumenten met een knipoog laat nadenken over de logica van boter. En om dit tot een nog groter succes te maken hebben we jou nodig!

Wat is er nodig om succesvol te zijn in deze functie?

  • Je hebt HBO/WO denkniveau en affiniteit met marketing
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels
  • Je bent op zoek naar een meewerk-stage om werkervaring op te doen, niet voor een afstudeeronderzoek
  • Je bent een duizendpoot; je werkt graag met veel mensen en verschillende afdelingen
  • Je streeft naar goede resultaten en bent bereid om te leren
  • Je bent hands-on, gedreven en enthousiast

In ruil daarvoor bieden wij

  • Flexibel werken, zowel vanuit een fantastisch kantoor in Amsterdam op de Zuidas als werken vanuit huis
  • Een unieke werkervaring binnen marketing. Wij geloven er sterk in dat je leert door te doen en zoeken iemand die uitdagingen met beide handen aangrijpt
  • De verantwoordelijkheid om je eigen projecten aan te sturen en een zichtbare bijdrage te leveren aan onze campagnes
  • Een stagevergoeding van €500,- per maand
  • Reiskostenvergoeding

Interesse?

Als jij je marketing avontuur wilt starten bij dit bedrijf, klik dan nu op de solliciteerknop!

Wanneer wij op basis van je CV en motivatie een match zien zullen we je uitnodigen voor een telefonische screening. Daarna zal een gesprek met het Brand Management team onderdeel zijn van de procedure.

We begrijpen dat je cv mogelijk niet up-to-date is, we raden je aan te solliciteren met wat je hebt of je LinkedIn-profiel. Dit bedrijf zet zich in voor het bouwen van een inclusieve en diverse werkplek. We begrijpen dat u misschien niet aan alle vereisten in de beschrijving voldoet, maar we raden u aan om toch te solliciteren. Misschien ben jij wel de juiste kandidaat voor deze of andere rollen.

dit bedrijf is een werkgever die zich inzet voor diversiteit en inclusie op de werkplek en gelijke kansen voor iedereen. We werven uitsluitend op basis van waarden, kwalificaties, prestaties, vaardigheden, gedragingen, ervaring en kennis. We zorgen ervoor dat vacatures vrij zijn van onbedoelde vooringenomenheid.

Er mogen geen persoonlijke kenmerken een belemmering zijn om lid te worden van dit bedrijf. We verbieden discriminatie en intimidatie op basis van ras, huidskleur, geslacht, religie, seksuele geaardheid, nationaliteit, handicap, genetische informatie, zwangerschap of andere persoonlijke kenmerken.

#LI-HYBRIDE

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Bedrijfsprofiel

  • Micro (1-9)
  • Amsterdam, Nederland