Helpdesk stage in Ridderkerk!

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
Helpdesk medewerker
  • Wanneer
    Juli 2024 10 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Waar
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 2 MBO niveau 3 MBO niveau 4 HBO Associate Degree
  • Stagesoorten
    Meewerkstage
  • Salaris
    € 500 per maand
Taakomschrijving

Functieomschrijving

Ben jij bezig met een ICT opleiding op minimaal MBO 3 niveau en affiniteit met (auto) elektronica?
Dan is deze functie stage helpdeskmedewerker wat voor jou!
In deze afwisselende functie als helpdesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het leveren van technische en functionele oplossingen voor onze klanten. Je zal je bezig houden met het adviseren en ondersteunen van de relaties in de breedste zin.

Werkzaamheden

  • Beantwoorden klantvragen bij storingen
  • Bijhouden van de retouren/afspraken en vlotte afhandeling van problemen
  • Invoeren en bijhouden van incidenten in ons registratie systeem
  • Oplossen van problemen op ICT gebied
  • Geven van klantadvies
  • Ondersteunen van salesteam door het vinden van de juiste technische oplossingen
  • Doorspelen commerciële leads naar commerciële afdelingen

Gewenste profiel

  • Minimaal bezig met opleiding op het gebied van ICT
  • Interesse in auto elektronica
  • Kennis van MS-windows serverversies
  • Kennis van MS Office / Windows
  • Leergierig, weet vakkennis snel eigen te maken en actueel te houden
  • Klantvriendelijk, inventief, oplossings- en servicegericht
  • Je bent communicatief, servicegericht en structureel/georganiseerd.

Wat bieden wij

Salaris en altijd leuke collega`s om je heen!

Kom jij bij ons verder leren?

Bedrijfspresentatie

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Nedsoft B.V.

Nedsoft B.V.

Nedsoft biedt al meer dan 20 jaar betaalbare RittenRegistratie en volgsystemen. Daarnaast bieden wij ook verschillende kantoorsoftware aan om de dagelijkse werkzaamheden eenvoudiger en sneller te maken. Deze producten zijn voor iedereen eenvoudig te gebruiken en bedoeld om tijdswinst op te leveren voor de gebruiker. Bovendien denken klanten mee over de functionaliteiten die in nieuwe versies komen.

Nedsoft richt zich zowel op de klein zelfstandige als ook op het middensegment van het Nederlandse MKB.

Het team van Nedsoft bestaat uit een klein, maar zeer enthousiast team van mensen met één doel; het optimaliseren van de producten van Nedsoft en het MKB helpen in hun dagelijkse bezigheden. Het team bestaat uit verschillende mensen met allemaal hun eigen verantwoordelijkheid. Of het nu gaat om de helpdesk, service, ontwikkelen, administratie of verkoop; wij zijn er voor u als klant. Wij vinden het ontzettend leuk nieuwe projecten aan te pakken en doen dit met enthousiasme, gedrevenheid en humor!