Uitdagende BBL mbo niveau 4 ICT meewerkstage in Middelharnis

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.
  • Wanneer
    Ingetrokken 16 - 26 weken 32 - 40 uur per week
  • Opleidingsniveaus
    MBO niveau 2 MBO niveau 3 MBO niveau 4
  • Stagesoorten
    Meewerkstage
  • Salaris
    € 250 per maand
    op basis van 40 uur per week
Taakomschrijving

Ben jij een gedreven IT-talent? Communicatief vaardig, leergierig en degene die zorgt voor een snelle en correcte afhandeling van incidenten? Hou jij ervan om in een snelgroeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de stageplek voor jou!

Werkzaamheden

Wat houdt de stage in?

Als stagiair(e) servicedesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s wat betreft binnenkomende meldingen via telefoon of e-mail. Dit kunnen laagdrempelige vragen zijn die jij direct zelf kunt oplossen of ingewikkeldere zaken waarvoor je een tweedelijns collega kunt inschakelen. Jij biedt een luisterend oor en vraagt goed door, waardoor je de klantbehoefte achterhaalt en de juiste hulp kunt bieden. Jij werkt samen met professionals die hun kennis graag met jou delen, waardoor je de ins en outs razendsnel leert kennen.

Jouw uitdagingen als stagiair(e) zijn:

  • Het optimaliseren van de gebruikersfunctionaliteiten;
  • Het begeleiden bij storingen, verzoeken en vragen;
  • Het oplossen van verstoringen en escalaties;
  • Het sturen op een tijdige afhandeling van storingen en verzoeken binnen ICT en leveranciers voor zaken die niet door de servicedesk worden opgelost;
  • Proactief handelen (storingen voorkomen, communiceren).

Gewenste profiel

Wat wij van je vragen?

  • Jij volgt een mbo-opleiding in de richting van ICT / informatica;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij bent gemotiveerd, hebt een proactieve werkhouding en een doorzetter;
  • Jij bent enthousiast, flexibel en leergierig;
  • Jij werkt minimaal drie dagen per week;
  • Jij hebt kennis en ervaring met Microsoft Windows en Office;
  • Jij hebt een klantgerichte instelling en bent in staat om prioriteiten te stellen.

Wat bieden wij

Wat staat daar tegenover?

  • Een leerzame stage gericht op jouw ontwikkeling;
  • Stagebegeleiding die past bij jouw ontwikkelbehoeftes;
  • Een werkweek van 32 uur, als de stage meer uren vereist is dit ook mogelijk;
  • Interne trainingsmogelijkheden om je professionaliteit nog meer te ontwikkelen;
  • 250 euro per maand (op basis van 40 uur per week);
  • Een reiskostenvergoeding: Reis jij met de auto? Dan krijg je € 0,21 per km. Reis jij met het OV? Dan worden jouw OV kosten (op basis van reizen 2e klas) volledig vergoed;
  • Naast de werkzaamheden krijg je uiteraard de nodige ruimte om aan je stageopdrachten te werken.

Vragen over deze stage?

Heb jij nog vragen naar aanleiding van de stage, bel of WhatsApp dan met onze corporate recruiter, Demi Kemperman, op telefoonnummer 06-510 571 53.

Wil je graag meer zien? Log in of schrijf je in.

Alpina

Alpina

Alpina Group is een landelijk werkende organisatie met sterke regionale wortels en internationale ambities. Wij zijn een adviesbedrijf met meer dan 80 vestigingen in Nederland en België en een serviceprovider voor meer dan 3.000 zelfstandige adviseurs. Hierdoor zijn wij één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland. Onze omvang staat voor inkoopkracht en een breed scala aan specialismen. Wij adviseren particulieren en bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Daarnaast bieden wij hypotheekadvies, financiële planning en het taxeren en aan- en verkopen van onroerend goed. Tot slot begeleiden wij bij inkomens- en pensioenvraagstukken, met arbodienstverlening en risicomanagement. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars. Nationale en internationale verzekeraars kunnen bij Alpina Group terecht voor business process outsourcing. Alpina Group telt zo’n 2.000 medewerkers.